فرمول سری نوشتن رپورتاژ آگهی‌های موفق!

10+1 راز کلیدی نوشتن رپورتاژ آگهی

تا اینجا، در 4 اپیزود مختلف درباره رپورتاژ آگهی صحبت کردیم و هر بار نکات مهمی را که باید بدانید – از چیستی رپرتاژ تا انتخاب رسانه – برایتان گفتیم؛ و حالا …

در مقالات قبلی با تعریف رپورتاژ آشنا شدیم. در این روش تبلیغاتی، شما باید یک مقاله (یا گزارش) راجع به محصول یا خدمات خود را به نحوی بنویسید که کسی متوجه تبلیغاتی بودنش نشود و سپس با صرف هزینه، آن را در سایت‌های خبری معتبر و پرمخاطب (مثل تابناک، دیجیاتو، ایرنا و …) منتشر ‌‌کنید.

راز اول: از فرمول سِرّی ساخت رپورتاژ موثر استفاده کنید

باز هم تأکید می‌کنم یک رپورتاژ آگهی خوب باید در نگاه اول کاملاً مانند سایر مطالب معمول سایتی که در منتشر می‌شود به نظر برسد، انگار که توسط نویسندگان اصلی همان سایت نوشته شده و نه یک تبلیغ نویس! در واقع شما در این روش با استفاده از اعتبار آن رسانه‌ها، اعتماد مخاطبان را جلب می‌کنید.

اما صبر کنید! نوشتن یک رپورتاژ آگهی که فروش شما را افزایش دهد، رازهایی دارد که اگر آن‌ها را ندانید هر چقدر هم هزینه کنید، فایده‌ای ندارد! پس با ما همراه باشید تا 10 راز این کار را با شما درمیان بگذاریم:

راز دوم: از عنوان رپورتاژ یک قلاب ساخته و با آن خوانندگان را صید کنید

وقتی رپورتاژ شما در یک روزنامه، مجله، سایت یا … منتشر می‌شود، در کنار تعداد زیادی از محتواهای درجه یک و با ارزش قرار می‌گیرد به همین دلیل عنوان رپورتاژ باید درگیرکننده و جذاب باشد تا مانند یک قلاب خواننده را صید کرده و به درون خودش بکشد.

درست مثل هر استراتژی فروش خوب دیگر، عنوان رپورتاژ شما باید با تحریک احساسات، کنجکاوی خواننده برای دانستن بیشتر را برانگیزد. مثال زیر را در نظر بگیرید:

عنوانی مثل : ” آخرین محصول شرکت کویر گستران که هوش را از سرِ مصرف کنندگان می‌برد “ انگار داد می‌زند که : ” آهای مردم ! من یه رپورتاژ به دردنخور هستم که قراره شما را گول بزنم و پولاتون رو از جیبتون دربیارم.

ما در یک ماموریت به ساختن آینده ای بهتر در آن فن آوری شغل خوب ایجاد برای همه. دمای بالینی و والیبال و آرایش از خنده. اینیاس طول می کشد .

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی